Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Οι "μπουμπούνες" της αποκριάς!






12 σχόλια:

  1. Το μπουμπουνίσατε για τα καλά δηλαδή.
    Καλά κούλουμα και καλή σαρακοστή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ δυνατές οι φωτογραφίες σου !!!
    Και το έθιμο πολύ ζεστό !!
    Καλή Σαρακοστή και
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λύκε μου,
    μπα...σαματάς να γίνεται που λένε..αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μάγδα,
    καλές δεν είναι;κανείς δεν αντιστέκεται στην γοητεία της φωτιάς...Καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. bilsot,
    και καλή βδομάδα επίσης!Χρόνια σας πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου άρεσε η τελευταία πολύ ,σα δράκος παραμυθιού ο σχηματισμός της φωτιάς ,που βγάζει φωτιά :) φαίνεται και το αριστερό ματάκι του !!

    και του χρόνου με υγεία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στους -12 μόνο με μπουμπούνες θα ...σωθείτε!
    Ωραίαααα!

    Σε σκέφτομαι σήμερα:))
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίες εικόνες!

    (Αν δεν είχα φύγει για μπουμπούνες θα έγραφα- μια παλιά ιστορία- που στο χωριό μου τις λένε παλιαπούλιες. Του χρόνου, να μαστε καλά. Και τότε θα έρθω να πάρω μια από τις δικιές σου εικόνες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποδινίφτης,
    λιγάκι,τόσο δά,από την φαντασία σου να είχα...
    :))
    φιλιά χρυσό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thalassenia,
    αν έχουμε ζεστό το μέσα μας,τι να μας πει το -12!

    (μια αγκαλιά για την έννοια σου...και για ζεστούλα επίσης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τσαλαπετεινέ,
    Να δω αν μοιάζει με τις δικές μου..(τις ιστορίες-γραμμένες γύρω από μια μπουμπούνα!)
    ***
    Από τώρα χαίρονται οι φωτογραφίες μου!Και στoλίζονται,ποιά θα πρωτοδιαλέξεις!

    Καλημέρα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όσο απαλά πέφτουν τα ροδοπέταλα...

Μετέωρα