Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

Μ' αγαπάει-δεν μ' αγαπάει...


Οι λατρεμένες μου μαργαρίτες :))






10 σχόλια:

  1. Μ' αγαπάει, δεν μ' αγαπάει... Μ' αγαπάει, δεν μ' αγαπάει... Μ' αγαπάει, δεν μ' αγαπάει... Μ' ΑΓΑΠΑΕΙ!!! και περισσεύει και μία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σωστό είναι "περισσεύει και ένα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πλατύ το γέλιο,πως απεικονίζεται εδώ Χρήστο;
    :)))))
    Και... σ'αγαπάει κιόλας; ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντώνη,
    εσύ,δεν θα μαδήσεις μία;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πλατύ το γέλιο δεν ξέρω πως απεικονίζεται αλλά, μπορώ να σε ζωγραφίσω εδώ, έτσι: ((-_-)) Μη μου πεις ότι δεν μοιάζεις με το σκίτσο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπωωωω,ομορφιά !!!!!
    Αγαπημένο μου θέμα, λουλούδια , εξοχή, παγκάκια !!!!
    Και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. magda,
    δεν έχω καλύτερο! Η εξοχή την άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όσο απαλά πέφτουν τα ροδοπέταλα...