Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

στην λουτρόπολη,έξω και με χιόνι.











8 σχόλια:

  1. Το εχω απολαυσει καλοκαιρι,
    http://apouro.blogspot.com/2011/08/2011.html
    και http://apouro.blogspot.com/2008/07/blog-post_23.html

    αλλά δεν μπορω να το φανταστω χειμώνα,δεν ξεπάγιασες οταν βγηκες εξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε ζηλεύω!
    Δεν ζηλεύω!
    Δεν ζηλεύω!

    (με την επανάληψη κόντεψα να το πιστέψω)

    Μοναδική εμπειρία τα λουτρά του Ποζαρ. Χαίρομαι που πήγες και είμαι σίγουρος ότι πέρασες υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. VAD,
    τώρα ξέρεις πως δεν το τόλμησα:))
    κάποια άλλη φορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τσαλαπετεινός,
    Μωρέ ζηλεύεις,αλλά με την "άσπρη" ζήλεια...την καλή, που έλεγε και μια φίλη που δεν υπάρχει πια:(

    σπούδαζε που λες στην Ιταλία,και της έλειπε η Ελλάδα και οι φίλοι της.Μας έγραφε γράμματα νοσταλγίας και συχνά έλεγε:"να ξέρατε πως σας ζηλεύω που είσαστε όλοι εκεί"...(με την καλή,την άσπρη ζήλια,διευκρίνιζε).Και εμείς το ξέραμε πως έλεγε την αλήθεια.Η μοίρα τόφερε να κοπεί το νήμα της ζωής της πρόωρα·και να σβήσει σε χώρα μακρινή...
    ουφ... πόσα ξεκινάει κανείς να θυμάται, με μια μικρή λεξούλα "αρχηγό"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kι εγώ με αυτή την άσπρη ζήλια ζηλεύω:)
    Δεν μου τα λέγατε νωρίτερα που πηγαινοερχόμουν η γυναίκα...τώρα από μακριά τι να τα κάνω;;;;
    Τα βλέπω μόνο.

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαλασσένια μου,
    ευκαιρία να ξανάρθεις!
    καλησπερούδια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζήλεψα !

    Πόσο ήθελα να βουτάω και εγώ σε αυτά τα νερά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. habilis,
    αν σε παρηγορεί,ούτε και εγώ βούτηξα:))
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όσο απαλά πέφτουν τα ροδοπέταλα...

Μετέωρα