Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Χιονισμένες ομορφιές












4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Έλυσες το πρόβλημα με το χώρο έτσι; Μπράβο!
    Πανέμορφες οι φωτό!
    Επίσης πριν τις ανεβάσεις μπορείς να μικραίνεις την ανάλυση.. εγώ αυτό κάνω και μου περισσεύει χώρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά χαρά σου Ηφαιστίωνά μου! Πολύ καλή η ιδέα σου,θα μικραίνω την ανάλυση,έτσι και αλλιώς αν κάποιος προσπαθήσει να τις κατεβάσει,δεν κατεβαίνουν στο αρχικό τους μέγεθος...

      Διαγραφή
  2. Πως θα μπορούσε, σκέφτομαι, η Google να μας στερήσει τη δυνατότητα να απολαύσουμε τέτοιες ομορφιές!

    Πάντως, είμαι σχεδόν σίγουρος πως ό,τι έγινε ήταν με το πρόβλημα που προέκυψε, για λίγες ώρες, με τη Google.

    Να 'σαι καλά, Ντίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να σου πω αγαπημένε φίλε Στράτο,με ξένισε το ενδεχόμενο να μπώ στην διαδικασία της πληρωμής,όχι για το ποσόν,μα για το εκβιαστικό του πράγματος.
      Όσο για τον αν θα βρίσκαμε την λύση,θα την βρίσκαμε είμαι βεβαία!Για μια ακόμη φορά σευχαριστώ για τον ειλικρινή σου θαυμασμό!

      Σε φιλώ,καλησπέρα:)

      Διαγραφή

Όσο απαλά πέφτουν τα ροδοπέταλα...

Μετέωρα