Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Κάμποσες φωτογραφίες, με "οδηγό" τον θεό Διόνυσο.


















7 σχόλια:

  1. Και του χρόνου Ντινάκι!!!!!
    Η σπουδαιότερη λήψη στο τέλος :)
    Πολλά φιλιά
    καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεγα πως δεν θα είχα κανένα σχόλιο με τα "ολίγον τολμηρά" ενσταντανέ μου,αλλά δόξα τω θεώ να που έχω φίλους με παρόμοια γούστα και ελεύθερη σκέψη:)
      Φιλιά Γιώργο μου!

      Διαγραφή
  2. Πω, πω χαρές και πανηγύρια!!!
    Άρχισε εκεί το καρναβάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μας ραγκουτσάρι αρχίζει και τελειώνει σε 3 μέρες! Είναι ήδη παρελθόν!
      Την καλησπέρα μου...

      Διαγραφή
  3. η τέταρτη φωτογραφία πολύ μου αρέσει, τέλειο styling!!! και η βλεφαρίδα ασορτί με την ομπρέλα!!! Έχει επιμεληθεί άψογα το look!

    Και του Χρόνου με Υγεία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα τους ήτανε οι 50 αποχρώσεις του γκρί! Τώρα εσύ μπορείς άνετα να ζωγραφίσεις με τις λέξεις (που τόσο καλά χειρίζεσαι)
      Φιλιά:)

      Διαγραφή
  4. Να πω εδώ στον αγαπημένο φίλο Γιώργο Βαρβάκη,πως η τελευταία φωτογραφία είναι και δική μου αγαπημένη...Και πως κάθε χρόνο φωτογραφίζω το ίδιο σημείο... Και τώρα καταλαβαίνω πως μου συμβολίζει το τέλος της γιορτής!
    Καληνύχτα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όσο απαλά πέφτουν τα ροδοπέταλα...

Μετέωρα